close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בר מתוקים

מערכת שורשכא סיוון, תשעה08/06/2015

אם ברצונכם לשדרג את האירוע מסתם אירוע פשוט לאירוע יוצא דופן ומהנה - בר מתוקים הוא בדיוק מה שאתם צריכים

תגיות:
בר מתוקים הוא אחד האטרקציות השוות ביותר לכל אירוע! אם ברצונכם לשדרג את האירוע מסתם אירוע פשוט לאירוע יוצא דופן ומהנה - בר מתוקים הוא בדיוק מה שאתם צריכים. ישנם סוגים שונים של ברים המתאימים לפי אופי וסגנון האירוע, חלקם מתאימים לבר או בת מצווה, חלקם לברית או בריתה, לימי הולדת לכל הגילאים, לחתונות – כקינוח מתוק וגם לאירועי חברה וכנסים. בר מתוקים משתלב היטב עם בר אלכוהול, וניתן להוסיף אותו לכל מסיבה ולכל אירוע לצד בר עשיר של אלכוהול או לצד דוכני מזון אחרים.

כיום ניתן לראות חברות רבות המציעות בר מתוקים ובניהם שלל מתוקים מסוגים שונים, החל מסוכריות גומי טעימות בכל בצורות והצבעים כמו נחשים, דובונים, לבבות ועוד. הבר כוול גם מגוון עשיר של שוקולדים ומפלי שוקולדים בהם אורחי האירוע יוכלו לטבול מרשמלו או פירות העונה כמו מלון, תותים, תפוחים, אגסים ועוד. בין היתר בבר מתוקים תוכלו למצוא קינוחים מעוצבים גם טעימים וגם יפים לעין המסודרים היטב בכלי הגשה מפוארים ולצידם מפיות צבעוניות ואף ברמן מיוחד המומחה למתוקים, שיגיש לאורחים את מבוקשם.

בר מתוקים- גם לכנסים ואירועים יוקרתיים
כיום ניתן לראות בר מתוקים גם בירידים וכנסים יוקרתיים, כמובן שעל החברה המציעה את שירותי הבר, להתאים את סגנון המתוקים לאופי ולסגנון האירוע ולהתאים עיצוב מיוחד ויוקרתי. ללא ספק מדובר בחוויה יוצאת דופן בכנסים וממתיקה לאורחים את השהות במקום. בבר מתוקים תוכלו לשלב את מיטב המתוקים שתרצו לצד שמפניה בכוסות מתאימות, ואפילו לצד יינות ובקבוקי אלכוהול שונים ומגוונים.

בר מתוקים- לימי הולדת
אין כמו לחגוג ימי הולדת באווירה מתוקה עם בר מתוקים עשיר ומעוצב להפליא. הבר ללא ספק מעניק אווירה קסומה לאירוע ומשדרג בקלות כל אירוע פשוט לאירוע כייפי, בעיקר אם מדובר ביום הולדת לילדים. את הבר ניתן לעצב לפי אופי האירוע ולפי דמויות שונות האהובות על ילדיכם, כמו – סגנון ספיידרמן, באט-מן, ברביות, נסיכות, הלו- קיטי ועוד דמויות שונות האהובות על ילדים מתוכניות טלוויזיה שונות. ניתן אף להוסיף לבר מתוקים עוגת יום הולדת תואמת ובלונים להשלמת החוויה ולמראה קסום.

בר מתוקים- לבר או לבת מצווה
כיום אנשים רבים חוגגים בר או בת מצווה בלופטים או באולמות אירועים שונים ואף יש כאלה שחוגגים במקומות שאינם שגרתיים כמו – בפארקים בחצר פרטית ובמקומות נוספים. בכל מקום שתחגגו בר מתוקים ישדרג לכם את האירוע מקצה לקצה. חברות המציעות ברים מתוקים מעצבות את הבר בצורה מדליקה ולא חוסכות סוכר ושוקולדים ואף לא בעיצובים מדליקים. הבר ללא ספק ישדרג כל אירוע ויוצב במקום בולט, שכך אורחי האירוע גם צעירים וגם מבוגרים, יוכלו בקלות לגשת לבר ולבחור את המאכל המתוק האהוב עליהם.

אם כך ניתן לומר כי בר אירועים הוא - ללא ספק חוויה בלתי נשכחת, לכל אירוע מכל סוג!
לפרטים נוספים הקליקו כאן
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה